Jack & Jacky’s
Jack & Jacky’s is de premium healthy hotspot voor iedereen die van goed eten en een feelgood vibe houdt.
Met meerdere vestigingen (zoals in Breda, Leeuwarden en Tilburg) richten zij zich op gezonde, smaakvolle maaltijden en vers gebrande koffie.
Uitdaging
Een consistente merkbeleving voor meerdere locaties en het vertalen naar een online groeistrategie die past bij de beleving van het merk – dat was de vraag van Jack & Jacky’s. We ontwikkelden een 1000 dagen-plan waarbij we marketingdoelen stelden die resulteren in de beoogde groei van het bedrijf. Inclusief meetbare groeicijfers die we allebei kunnen zien in een op maat gemaakt dashboard waarbij we kunnen sturen op data.
Merk- & Groeistrategie
Samen met Jack & Jacky’s hebben we een merk- en groeistrategie ontwikkeld die draait om één helder doel: uitgroeien tot de meest herkenbare healthy hotspot van Nederland.
De focus ligt op zichtbaarheid, beleving en community. Met een formule die lokaal geworteld is, maar landelijk herkenbaar blijft. We bouwden een strategie waarin social media, loyaliteit en data samenkomen. TikTok en Instagram als motor voor merkbekendheid en een loyaliteitsysteem & e-mailmarketing voor herhaalbezoek, aangevuld met campagnes die inspelen op seizoenen, trends en lokale activaties.
Marketing
Om de groeistrategie van Jack & Jacky’s tot leven te brengen, stapte GOAN in als flexibele marketingafdeling. We zorgden voor structuur, zicht op kosten en budget, continuïteit en een duidelijke koers in alle communicatie.
Met slimme social advertenties en gerichte zoekmachine marketing vergroten we de zichtbaarheid en trekken we nieuwe gasten aan. Door constant te meten, optimaliseren en bijsturen groeit Jack & Jacky’s niet alleen in bereik, maar ook in resultaat. Zo vertalen we ambities naar meetbare groei, elke maand opnieuw.